canadaadventure.blogg.se

Mitt år som utbytesstudent i Kanada 13/14

Water Splash Day

Publicerad 2014-05-30 00:30:00 i Allmänt,

Bästa lunchen hittills under hela min skoltid på Woodland hände igår. Vi hade en splash day med vattenballongskrig, water slide, grillning och konsert utomhus. Varför varför varför händer det aldrig nåt sånt här hemma??
 
Jag planerade inte att bli blöt men kunde inte motstå att kasta lite vattenballonger på andra, och när man väl ger sig in i fighten finns det ingen chans att komma ut utan att vara genomblöt. 
Konsert utomhus! (Here you go Becca, I know you're reading this :) )
Emily och jag (när vi fortfarande var torra)
...här är efteråt
The Water Slide
Hehe, Rebekah är redo att sälja hamburgare
Lineup
And yes, there was a water dunk. Händer bara i amerikanska filmer
Johanna, Lisa och jag efteråt. De hade redan bytt om men jag var ganska så blöt fortfarande
Min värdsysters tur att bli neddunkad i det iskalla vattnet
 
Till att börja med var alla så försiktiga med att kasta vatten på varandra. Ballongerna gick åt rätt så fort så vi uppgraderade till blöta tvättsvampar som man antingen kastar eller kramar ur på andra personer. Till slut fylldes hinkar som vi bara hällde över varann. Jag blev dränkt ett antal gånger men de som gjorde det fick allt tillbaka. Åtminstone en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Linnea Källgren

Hej! Mitt namn är Linnea och här kommer jag berätta om mitt liv som utbytesstudent i Kanada, på andra sidan jordklotet! Jag är 18 år och bor just nu i Kitchener, Ontario där jag bor i en värdfamilj och går på Woodland Christian High School. Jag åker med organisationen YFU!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela