canadaadventure.blogg.se

Mitt år som utbytesstudent i Kanada 13/14

Twin Day

Publicerad 2014-03-31 03:17:46 i Allmänt,

I fredags var det Twin Day i skolan vilket betyder att man tar tag i en kompis, klär sig likadant och låtsas vara tvillingar för en dag. Ganska kul faktiskt, speciellt i vissa fall när två personer är så lika så man kallar dem varandras namn av misstag.
Här är några bilder från dagen:

Brittany och Rebekah med förra årets choir shirts!
Sarah, Kaitlyn och Beth med våra coola drama-tröjor! En sån tröja får alla som är med i årets skolpjäs 
Madeleine och Julianna
Teri och Marieke
Och så jag och Kelly!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Linnea Källgren

Hej! Mitt namn är Linnea och här kommer jag berätta om mitt liv som utbytesstudent i Kanada, på andra sidan jordklotet! Jag är 18 år och bor just nu i Kitchener, Ontario där jag bor i en värdfamilj och går på Woodland Christian High School. Jag åker med organisationen YFU!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela