canadaadventure.blogg.se

Mitt år som utbytesstudent i Kanada 13/14

Gårdagen i bilder

Publicerad 2014-03-09 12:19:00 i Allmänt,

Under March Break-veckan kommer jag bo hemma hos Mariekes familj. De bor ute på landet och har fullt hus (6 barn boende hemma), men jag gillar det! Jag bor här tillfälligt eftersom jag på måndagen efter lovet kommer att flytta igen, denna gången till Kitchener. Min gamla familj och jag funkade helt enkelt inte ihop.
Här är bilder från gårdagen. Det var en ganska rolig dag med en hel del nya upplevelser, bland annat detta:
 
Frukost ute i kycklingladan! Är du inte avundsjuk Magdalena??
Lukten där inne är inget vidare om man säger så...
Kände mig som en riktig bondflicka

Kolla in hur mycket snö vi har! Är det inte sjukt!?

Jag och Mariekes värdsyster Kelly bakade tårta till 10-åringen i huset
Söt kissemisse som värmde sig i vårsolen

Post!!
 Det fina huset

Mer snö! Lika högt som jag är lång

En typisk vy häromkring

Älskar solnedgångarna!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Linnea Källgren

Hej! Mitt namn är Linnea och här kommer jag berätta om mitt liv som utbytesstudent i Kanada, på andra sidan jordklotet! Jag är 18 år och bor just nu i Kitchener, Ontario där jag bor i en värdfamilj och går på Woodland Christian High School. Jag åker med organisationen YFU!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela