canadaadventure.blogg.se

Mitt år som utbytesstudent i Kanada 13/14

The Ultimate Season

Publicerad 2014-06-17 22:07:28 i Allmänt,

Fixade ihop en liten video som sammanfattar frisbee-säsongen från april-maj. Nu när det är sommarlov har jag gott med tid att göra vad jag vill. Fast nej, jag är faktiskt ganska uttråkad redan. Imorgon tänkte jag åka till skolan en sväng och supporta mina kompisar som skriver biologi och kemi-exams. Har inget vettigare för mig. Det är lika bra att passa på att se dem varje dag nu, för snart kan jag ju inte det längre. 15 dagar...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Linnea Källgren

Hej! Mitt namn är Linnea och här kommer jag berätta om mitt liv som utbytesstudent i Kanada, på andra sidan jordklotet! Jag är 18 år och bor just nu i Kitchener, Ontario där jag bor i en värdfamilj och går på Woodland Christian High School. Jag åker med organisationen YFU!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela