canadaadventure.blogg.se

Mitt år som utbytesstudent i Kanada 13/14

Sista veckan

Publicerad 2014-06-29 21:13:18 i Allmänt,

Den senaste veckan har varit full med händelser, härligt väder, värdfamilj och kompisar. Jag har lite tid kvar nu så därför tänker jag inte skriva så mycket mer nu utan njuta av de tre dagar jag kan göra alla dessa saker. Bilderna får tala för sig själva.
Torsdagen, fredagen och lördagen spenderades med det här gänget. På måndag likaså. Fast det blir den sista gången. Bäst att passa på medan vi kan. 
I torsdags var det graduation. Bilder kommer.
Fredag: Campfire/hejdåparty @our place
Sarah och Becca

Lördag: Dress shopping day med tjejerna i London

Jag och Lisa
Middag på restaurang senare på kvällen
Finaste Lisa
Jag och Becca
Älskar den här bilden. Jag och Johanna i våra nya klänningar
Jag och Lisa
Sen försökte vi kolla på Les Miserables på kvällen men det slutade såhär

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Linnea Källgren

Hej! Mitt namn är Linnea och här kommer jag berätta om mitt liv som utbytesstudent i Kanada, på andra sidan jordklotet! Jag är 18 år och bor just nu i Kitchener, Ontario där jag bor i en värdfamilj och går på Woodland Christian High School. Jag åker med organisationen YFU!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela