canadaadventure.blogg.se

Mitt år som utbytesstudent i Kanada 13/14

Last month

Publicerad 2014-06-09 05:38:23 i Allmänt,

Är inte jättebra på att blogga för tillfället och räkna inte med alltför många uppdateringar nu sista tiden. Har lite mer än tre veckor kvar i Kanada så då ska jag se till att ha kul minsann. Det kommer det nog bli också för jag har massa saker planerade med familjen och mina kompisar. Kommer sakna dem minsann... Klockan är halv 12 på natten och jag har skola imorrn men jag vill ändå bara skriva en liten kort uppdatering om senaste veckan. Eller "visa" kanske jag ska säga för jag har bilder som beskriver det bättre.
Jag och Emily på Mariekes födelsedagsfest
Red själv för första gången i hela mitt liv

Bonfire
Och så Sofia såklart!!
Ja, såhär tillbringar vi våra orkesterlektioner numera
Konsert
Två (eller tre kanske hehe) söta tjejer
Snapchaaaat
Sofia lärde sig massor med franska på franskalektionen... Mest produktiva klassen någonsin. Hrmm...
Jag och mina helt normala kompisar innan ett kör-framträdande 


Dags för viking-attack (endast halva styrkan är med i kortet dock)
Sen var det fullt med Sverige-flaggor i historiaklassrummet. Inte mitt fel...
Vad tycker ni om nya utstyrseln i klassrummet?

Studsmattedags med Isaac
Och Outlet shopping
Handlade Blue Jays-grejer. Behövs ingen förklaring till vad vi håller på med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Linnea Källgren

Hej! Mitt namn är Linnea och här kommer jag berätta om mitt liv som utbytesstudent i Kanada, på andra sidan jordklotet! Jag är 18 år och bor just nu i Kitchener, Ontario där jag bor i en värdfamilj och går på Woodland Christian High School. Jag åker med organisationen YFU!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela