canadaadventure.blogg.se

Mitt år som utbytesstudent i Kanada 13/14

Dagen innan exams

Publicerad 2014-06-16 03:35:41 i Allmänt,

Det här är bästa sättet att plugga franska på dagen innan exams. 
Genom att kolla på frozen!

Har gett upp med pluggandet nu faktiskt. Har inte spenderat i närheten så mycket tid som förra terminen på att läsa på inför proven. Men jag har också insett att jag bara har lite mer än två veckor kvar och att nästan inget av det här årets skolarbete räknas ändå. Det går lite emot mig själv att medvetet låta bli att plugga fast jag inte kan allting jag vet att jag måste kunna. Imorgon bitti har jag i alla fall politik-exam och det vet jag kommer bli supersvårt. Franskan på eftermiddagen är jag dock inte orolig för. Det är bara att göra sitt bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Linnea Källgren

Hej! Mitt namn är Linnea och här kommer jag berätta om mitt liv som utbytesstudent i Kanada, på andra sidan jordklotet! Jag är 18 år och bor just nu i Kitchener, Ontario där jag bor i en värdfamilj och går på Woodland Christian High School. Jag åker med organisationen YFU!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela