canadaadventure.blogg.se

Mitt år som utbytesstudent i Kanada 13/14

Cheering for my little brother

Publicerad 2014-06-19 04:01:33 i Allmänt,

Kom just hem från min lillebrorsas fotbollsmatch. Hans lag är Nederländerna och de spelade mot Spanien, med resultatet oavgjort. Jag och Julianne följde med för att heja på. Hup Holland hup!
 
 
 
Som sagt var jag på skolan idag. Spenderade 8 timmar där och gjorde absolut ingenting vettigt, men det var kul. Fick tid att prata med folk (himla mycket faktiskt), speciellt med grabbarna i min klass. Sen kollade vi på hela fotbollsmatchen mellan Nederländerna och Australien. Bra dag alltså.
Nu är det bara att vänta tills på fredag och Canada's Wonderland!! Kommer bli superkul!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Linnea Källgren

Hej! Mitt namn är Linnea och här kommer jag berätta om mitt liv som utbytesstudent i Kanada, på andra sidan jordklotet! Jag är 18 år och bor just nu i Kitchener, Ontario där jag bor i en värdfamilj och går på Woodland Christian High School. Jag åker med organisationen YFU!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela