canadaadventure.blogg.se

Mitt år som utbytesstudent i Kanada 13/14

You got a pie in the face Mr. Goossen

Publicerad 2014-02-07 23:55:55 i Allmänt,

Fredag eftermiddag. Klockan är 3. Woodland goes crazy.
 
Vi hade pajkastning på en av lärarna idag som avslut på Special Emphasis Week. Det blev Mr. Goossen, precis som jag trodde. Finns inte så mycket att säga. Här är beviset.
 
Bör tilläggas att Mr. Goossen och Mrs. Wiebenga (läraren på den högra stolen) har interna dispyter ibland. Rätt så ofta faktiskt. Typ hela tiden. Det senaste ret-attacken kom idag under Canadian Law-lektionen. Det kanske förklarar hennes utbrott i videon. Sweet revenge.
 
 

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2014-02-10 11:15:58

Ha ha ha jag har visat mina kollegor video också!!!

Postat av: Anna

Publicerad 2014-02-10 11:15:59

Ha ha ha jag har visat mina kollegor video också!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Linnea Källgren

Hej! Mitt namn är Linnea och här kommer jag berätta om mitt liv som utbytesstudent i Kanada, på andra sidan jordklotet! Jag är 18 år och bor just nu i Kitchener, Ontario där jag bor i en värdfamilj och går på Woodland Christian High School. Jag åker med organisationen YFU!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela