canadaadventure.blogg.se

Mitt år som utbytesstudent i Kanada 13/14

Bilder från mars och april

Publicerad 2014-04-18 15:56:00 i Allmänt,

Har lite bilder från mars och april som jag aldrig haft tillfälle att visa...Snösko-promenad ute på landet i Listowel

Jag, Marieke och
Bethany på robot-tävlingen (även min födelsedag)

Vi gick på en ABBA-konsert som var ganska så awesome

Är ju tvungen att ta kort framför skolbussen. De är fortfarande lika coola 

Hittade svenska pepparkakor 

Ja, vi fick lust att leka lite

Såhär ser parkeringen ut utanför skolan varje dag kvart över tre
Shopping på costco. Smockfullt med människor
 
Cast party efter pjäsen var slut

Vi fick blommor

En Kanadagås jag stötte på på väg hem från bussen. Blev lite rädd att han skulle attackera mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Linnea Källgren

Hej! Mitt namn är Linnea och här kommer jag berätta om mitt liv som utbytesstudent i Kanada, på andra sidan jordklotet! Jag är 18 år och bor just nu i Kitchener, Ontario där jag bor i en värdfamilj och går på Woodland Christian High School. Jag åker med organisationen YFU!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela