canadaadventure.blogg.se

Mitt år som utbytesstudent i Kanada 13/14

En liten update

Publicerad 2013-10-22 04:23:05 i Allmänt,

Jag vet att jag inte skrivit på länge nu (förlåt!), men vill bara göra ett snabbt inlägg och säga att jag lever, liver rullar på. De senaste veckorna har varit ganska häktiga (kan gå in på detaljer senare) men kan kort och gott säga att jag håller på att packa mina väskor igen - för femte gången sen jag kom hit. Det är inte lätt att hitta fast boende inte...

Hur som helst så bär det av till Washington tidigt på fredag morgon - en resa med grade 12 som skolan erbjöd mig att följa med på, så förvänta er ingen vidare uppdatering på ett tag framöver heller. Så fort jag kommer till min permanenta familj ska jag försöka få lite rutin på det hela. På bloggandet, och på allt. Det känns som jag varit på resande fot i två månader. Men det har jag ju också.

Jag lovar att hälsa till Obama om jag ser honom! (Ja, vi ska faktiskt till Vita Huset!!)
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Linnea Källgren

Hej! Mitt namn är Linnea och här kommer jag berätta om mitt liv som utbytesstudent i Kanada, på andra sidan jordklotet! Jag är 18 år och bor just nu i Kitchener, Ontario där jag bor i en värdfamilj och går på Woodland Christian High School. Jag åker med organisationen YFU!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela